Teljes test edzése

Edzésterv az összes izomcsoportra? Edzés fitnesz eszközökkel? Edzés otthon, a konditeremben, a természetben? Izomfejlesztés, aerobik edzés, stretching nyújtások? És hogyan lehet edzeni az érzékszerveket, a tüdőt és a nemi szerveket?
teljes test edzés, testrészek edzése, tökéletes tüdőlégzés, tüdő izmai, energia, jógalégzés, gyakorlatok, légzőgyakorlatok
Az egész test edzésprogramok új technikája

Sok egész test edzésprogram létezik. De valami hiányzik a létező megoldásokból. Ez a cikk megadja neked a választ.

Az első megközelítés szerint a teljes test edzés azt jelenti, hogy edzed a tested összes izomcsoportját. A célzott izomcsoportok valóban megdolgoztatják az egész testedet: a hátat, a bicepszet, a tricepszet, a vállakat, a mellkast, a törzset (has és alsó derék), a farizmokat és a lábakat.
De vajon az összes izom kapott edzést? Nem.

 

Egy másik típus azt mondja, hogy a fitnesz eszközök használata biztosítja a teljes testedzést. Ilyen eszközök a kézisúlyzók, rugalmas szalagok, egyensúlyozó labda, stb.
Minden izom kap munkát? Nem.

 

A harmadik típus az edzés helye szerint csoportosítja az edzéseket, azaz tudsz edzeni otthon, a konditeremben, az irodában, a sportpályán vagy a természetben.
Minden izom kap edzést? Nem.

 

A negyedik csoport az edzéseket az aktivitás típusa szerint osztja fel. Az edzésnek három szakasza van: súlyzózás, aerobik és nyújtó gyakorlatok.
Minden izom kap munkát? Nem.

 

Rendben, de akkor mégis mi hiányzik? Mi az ötödik szemlélet, amelyik teljesebb, mint az előzőek?

A válasz egyszerű: a fent említett megközelítések azért nem teljesek, mert nem foglalkoznak a tüdővel, az érzékszervekkel és a nemi szervekkel. Pedig ezek is a testünk részei, saját izmaik vannak, és az izmokat edzeni kell.
Jó hírem van: van egy megoldás a valódi és teljes testedzésre, ez a FitFive módszere.

A FitFive könnyen követhető, teljes körű, hatásos napi egészség és fitnesz program, a modern nyugati fitnesz és az ősi keleti módszerek alapjaira épül. A Te saját tökéletes útmutatód a megfelelő táplálkozáshoz, a rendszeres testmozgáshoz és a pozitív gondolkodáshoz.

 

A FitFive a lehkönnyebb módja, hogy elkészítsd a saját teljes testet edző programodat - 9 könnyen követhető, nyomtatható egyoldalas edzésterv segítségével bármilyen edzés cél elérése érdekében: Tetőtől talpig torna, Start edzés, Légzés, Kardio, Izomerősítés, Jóga, Törzsizomzat, Érzékszervek és Szexuális izmokat edző programok.

A FitFive edzésprogramokat gyakorolhatod otthon, a konditeremben vagy a szabadban - bárhol, bármikor.

 

De tartsd észben, hogy a gyakorlat nélküli elmélet haszontalan, míg az elmélet nélküli gyakorlat veszélyes! A FitFive-nak egyedülálló Egészség és Fitnesz Tudásbázisa van, amely több mint 200 bestseller egészség és fitnesz könyv tudását tartalmazza mindössze 300 fontos, könnyen érthető kérdésbe és válaszba sűrítve.

 

Örvendj Kitűnő Egészségnek és Érezd Jól Magad!

További aloldalak
1
Edzésterv az összes izomcsoportra? Edzés fitnesz eszközökkel? Edzés otthon, a konditeremben, a természetben? Izomfejlesztés, aerobik edzés, stretching nyújtások? És hogyan lehet edzeni az érzékszerveket, a tüdőt és a nemi szerveket?
2
Miért az edzés alapja a tökéletes tüdőlégzés elsajátítása? Hogyan erősíthetők meg a tüdő izmai? Hogyan töltsd fel magad energiával a jógalégzés gyakorlatokkal? Melyek a légzőgyakorlatok alapszabályai?
3
Hogyan növeld a szexuális teljesítményedet és érzékenységedet az intimtorna segítségével? Mi a PC-izom és miért szükséges edzeni? Melyek az erős PC izom előnyei? Milyen intim torna gyakorlatokat végezz?