Nitro Kick

A Nitro Kick egy élvonalbeli edzés, Don Niam harcművész 30 éves kung-fu gyakorlás után készítette el. A Nitro Kick különböző Chi Gong gyakorlatokat használ az összes hasizom, a test középső szakaszának edzésére. Az eredmény jobb testtartás, belső szervek edzése és karcsú derék. A Nitro Kick átfogó edzésterv megmutatja, hogyan gyakorold a harcművészetet szórakoztató és egyszerű módon.
Nitro Kick, Don Niam, Undefeatable
a híres Nitro Kick nézés
cím

Nitro Kick

kulcsszavak Nitro Kick
leírás

A Nitro Kick egy élvonalbeli edzés, Don Niam harcművész 30 éves kung-fu gyakorlás után készítette el. A Nitro Kick különböző Chi Gong gyakorlatokat használ az összes hasizom, a test középső szakaszának edzésére. Az eredmény jobb testtartás, belső szervek edzése és karcsú derék. A Nitro Kick átfogó edzésterv megmutatja, hogyan gyakorold a harcművészetet szórakoztató és egyszerű módon.

sztori Don Niam las vegasi kung-fu mester és fitneszedző. Több mint 3 évtizede foglalkozik harcművészettel és fitnesz edzéssel, oktatással. Dolgozott anyukáktól kezdve profi sportolókon át ismert személyiségekig mindenféle emberrel minden fittségi szinten. 19 éves kora óta élete a kungfu. Los Angelesben is befutott egy kisebbfajta B-filmes karriert amelynek egyértelmű csúcspontja az Undefeatable c. film Cynthia Rothrock-kal (Az alant csatolt filmrészletet több mint 8 milliószor töltötték le! Vigyázat röhögőgörcs!).
Ha Las Vegas környékén jársz és szeretnél vele edzeni vagy találkozni, hogy leródd tiszteletedet e tisztességben megőszült harcművész - filmes ikon előtt, csak csörögj rá a köv. számon: 702 610 3896. :-)
okosság A Nitro Kick egy hatásos kung-fu-ra alapuló aerobic jellegű edzésprogram. A Kung Fu gyakorlói az ősi Kínában már 4000 éve rájöttek, hogy az erőnk a törzsből a derékból és a csípőből származik. A Nitro Kick csikung gyakorlatai erősítik a hasizmokat, javítják a testtartást és a keringést, védik a belsőszerveket valamint karcsú derekat eredményeznek.
A Nitro Kick program minden része másra koncentrál:
- Az 1. részben olyan kung fu pózokat tanulhatsz, melyek erősítik a lábat és a gerinc melletti izmokat és energetizálják a szervezetet. A dinamikus feszítésekkel járó gyakorlatok szálkásítanak és erősítenek. A has edzés az egész törzset fejleszti.
- A 2. részben a nyújtás és a hajlítás kerül előtérbe, a 12 perces hajlékonysági bemelegítőrutin megóvja izmaidat és ízületeidet. A dinamikus Nitro Kick aerobic edzésen rúgások, ütések, térdelés és könyéktechnikák gyakorlásával égeted a kalóriákat.
előnyök

- javítja a szív és a tüdőfunkciót, csökkenti a szívbetegségek kockázatát
- formálja és tónusossá teszi a fő izomcsoportokat
- javítja a koordinációt az ügyességet és a gyorsaságot
- tartásjavító hatású valamint erősíti a törzs izmait és növeli stabilitását
- erősíti az önbizalmat, megnyugtat

hátrányok -
ajánlat

-

HOL? -
ingyenes -
weboldal http://www.nitrokick.org/

Tekintsd meg az alábbi, gondosan kiválasztott videókat, hogy
>>> jókat derülj, szörnyülködj vagy ámulj,
>>> tanulj és mélyebb betekintést nyerj a témába,
>>> más véleményeket ismerj meg!



További aloldalak
1
A BODYCOMBAT egy felerősítő kardió edzés, ahol teljesen felszabadulsz. Harcművészet gyakorlatok széles skálája ihlette, úgymint karate, ökölvívás, taekwondo, Tai Chi és Muay Thai. Zenei vezetésével az oktató megtanít ütni, rúgni és a katát gyakorolni.
2
A Boxercise edzésprogram az Egyesült Királyságból indult 1992-ben. A Boxercise gyakorlatok a régi ökölvívás képzési elveit alakította át egy szórakoztató formába, kiválóan alkalmas a stressz csökkentésére minden korosztálynak és edzettségi szinthez.
3
Az Atletikus Kardio Kickbox edzéstervet 1994 óta oktatják nyugaton egyetemeken, fitnesz klubokban és céges konditermekben. A Cardio Kickbox Sport edzés ötvözi az atlétikai és kick-box gyakorlatokat. Vérpezsdítő edzés, rúgások, ütések, könyök és térd kombinációk a harcművészetekből és a bokszból, hatékony atlétikai képzéssel.
4
A Cardio Karaticise a kung-fu egy lágy fitnesz formája. A lágy stílusnak puha és egyenletes gyakorlatai vannak, az áramló mozgások főleg a nagyobb izomcsoportok dolgoznak. Egy fantasztikus edzés a tipikus aerobik káros hatásai nélkül.
5
Egy harcos fitness program a Kickbox alapjaira építve, és a kevert harcművészeti képzési módszerekkel kiegészítve. Kick-Box fitnesz gyakorlatok speciális technikák alkalmazásával, felszereléssel vagy anélkül. Felső kategóriájú kalóriaégető edzés, átlagosan 1000 kalória óránként.
6
A Fitbox edzés egy nagyon népszerű új fitnesz program. Csoportos edzések, szórakoztató és energiafokozó gyakorlatok speciális bokszbábukon. A gyakorlói mindent megkapnak egyszerre: zene, motiváció, kondizás, szórakozás és mentális feltöltődés. A Fitbox gyakorlatok és kombinációk száma végtelen, senki sem unatkozik.
7
A Forza edzésprogram megtanítja a szamuráj kard használatát, de közben fitnesz gyakorlatokat is végeztet veled, egy intenzív kardió edzéssel. Megerősödnek az izmaid, szálkásodsz, miközben a karddal bánva az elméd is lenyugszik. Több mint 600 kalóriát égethetsz el egy óra alatt.
8
A Nitro Kick egy élvonalbeli edzés, Don Niam harcművész 30 éves kung-fu gyakorlás után készítette el. A Nitro Kick különböző Chi Gong gyakorlatokat használ az összes hasizom, a test középső szakaszának edzésére. Az eredmény jobb testtartás, belső szervek edzése és karcsú derék. A Nitro Kick átfogó edzésterv megmutatja, hogyan gyakorold a harcművészetet szórakoztató és egyszerű módon.
9
A Powerstrike Kickboxing célja, hogy áthidalja a szakadékot a harcművészetek és a fitness aerobik között. Az edzés ütések és rúgások kombinációja, kiváló szív-és érrendszer erősítő, s emellett küzdősport gyakorlatok végzése koncentrálva. A Powerstrike edzés intenzitása a felső szívritmus zónában van 90 százalékon.
10
A Billy Blanks féle Tae Bo nagyenergiájú edzés, segít a fogyásban, az izomépítésben, a szálkásításben, és a szív-és érrendszer erősítésében is. A Tae Bo kiemelten népszerű az egész világon.
11
A Turbo Kick a csoportos torna és a küzdősportok ötvözete. A kifejlesztett gyakorlatok, kombinációk és technikák a Muay Thai Boxra épülnek. Az edzéseken sajátos bemelegítés van, időközönként intenzív rohamok, könnyen követhető kombinációk, a Kick-Box különleges állóképesség edzése, és a levezető Tai-Chi.