Húzódzkodó-tolódzkodó állvány

A húzódzkodó-tolódzkodó állványt a felsőtest izmainak erősítésére szolgál. Húzódzkodással a bicepszet és a hátizmokat, tolódzkodással a tricepszet és a mellizmokat, lábemeléssel pedig a hasizmokat tudod kiválóan edzeni.
húzódzkodó-tolódzkodó állvány
húzódzkodó-tolódzkodó állvány
cím

Húzódzkodó-tolódzkodó állvány

kulcsszavak húzódzkodó tolódzkodó állvány, otthoni húzódzkodó-tolódzkodó edzés, otthoni kondieszköz, húzódzkodás tolódzkodás otthon, otthoni fitnesz, VKR, chin dip station
leírás

A húzódzkodó-tolódzkodó állványt a felsőtest izmainak erősítésére szolgál. Húzódzkodással a bicepszet és a hátizmokat, tolódzkodással a tricepszet és a mellizmokat, lábemeléssel pedig a hasizmokat tudod kiválóan edzeni.

sztori A húzódzkodás, a tolódzkodás és a lábemelés ősidők óta használt módszerek a felsőtest izmainak edzésére. Egyszerű gyakorlatoról van szó, hiszen a saját testsúlyoddal dolgozol. Mivel erőgyakorlatok, bizonyos alaperőnlétet megkövetelnek. Az húzódzkodó-tolódzkodó állványok között vannak kompakt falra vagy akár ajtókeretre szerelhető és önmagukban használható mozgatható változatok. Léteznek 3 vagy több funkciós húzódzkodó-tolódzkodó állványok is, melyeken egyaránt végezhető húzódzkodás, tolódzkodás, lábemelés, fekvőtámasz illetve akár felülés is.
okosság

A húzódzkodó-tolódzkodó állványnál fontos a kényelem mert viszonylag nagyobb súlyt mozgatunk meg. A fogás szélességének és a tenyér pozíciójának változtatásával különböző izomcsoportokat dolgoztatunk meg. Ezért fontos, hogy megfelelően puha és jól tapadó legyen a fogódzkodó, illetve, hogy különböző szélességű fogásokat és tenyérpozíciókat is kényelmesen lehessen használni. Lábemelésekhez fontos, hogy kényelmes, esetleg állítható legyen a deréktámasz és a kartámasz. Nem akarod, hogy a karod lecsússzon lábemelések közben. Mivel nehéz gyakorlatokról van szó, léteznek könnyített húzódzkodáshoz kialakított kompakt eszközök, itt a testet a földön tudjuk megtámasztani. A teherbírásról valamint a munka- és anyagminőségről mindenképp győződjünk meg!

tudományos

Különböző húzódzkodó-tolódzkodó állványos edzések vannak:

  • edzőtermi vagy kondiparkos húzódzkodó-tolódzkodó edzés,
  • otthoni húzódzkodó-tolódzkodó edzés,
előnyök - egyszerű, hatékony mozgás, amelynek rendszeres végzése robbanásszerű fejlődést eredményez
- hatékony, könnyű izomnövelő eszköz
- nincs lehetősége a meghibásodásnak
- saját testsúlyt használ
hátrányok - nem alkalmazható minden edzettségi szinten
ajánlat

Hogyan eddz úgy, hogy biztosan ne sérüljenek meg az izmaid, és a húzódzkodó-tolódzkodó edzésed hatásos legyen?

 

A válasz nagyon egyszerű!

Mindig melegítsd be az izmaidat. A húzódások elkerülése végett, a húzódzkodó-tolódzkodó állvány használata előtt érdemes általános, teljes testre kiterjedő, tetőtől-talpig bemelegítést és nyújtást végezni.

Figyelem: mindig lassan és fokozatosan növeld az edzésmennyiséget!

ingyenes -

Tekintsd meg az alábbi, gondosan kiválasztott videókat, hogy
>>> jókat derülj, szörnyülködj vagy ámulj,
>>> tanulj és mélyebb betekintést nyerj a témába,
>>> más véleményeket ismerj meg!


További aloldalak
1
Az evezés az izomtömeg 80 százalékát megdolgoztatja. Az evező gyakorlatok kiváló zsírégetőek, növelik és erősítik az izmokat. Az evezőpadon végzett edzés formálja a lábizmokat, a vállizmokat és a hátizmokat.
2
A szobakerékpár edzés előnyös, ha odakint rossz az idő, vagy ha nincs elég helyed otthon, vagy nincs lehetőséged kint biciklizni. A szobabiciklizéssel óránként 600 kalória is elégethető. Sokféle szobakerékpár kapható, hátfájósoknak még háttámlás is.
3
A taposógép egy fitnesz eszköz, ami a lépcsőzést imitálja, azaz leginkább a comb és a fenék izmait dolgoztatja meg. Mint a lépcsők mászása közben, a pulzus a taposógépes edzésen is megnövekszik, az izmok keményen dolgoznak, így a zsírégetés feltételei adottak lesznek.
4
Az elliptikus tréner vagy cross trainer fitnesz eszköz a sétát és a futást imitálja, viszont a talp végig a gépen van, így nincs ütődés az izületeken, ezáltal csökkentve a sérülés kockázatát. Az elliptikus mozgás pontos másolata a futó mozgásnak.
5
A kondigépek az izmok erősítésére, az izomtömeg növelésére szolgálnak. Az ellenállást csigás szerkezetre kapcsolt súlyok, gumiszalagok, rugalmas csövek adják. Vannak egy-egy izomcsoportot edző fitneszgépek, de multifunkciós kondigépek is.
6
A húzódzkodó-tolódzkodó állványt a felsőtest izmainak erősítésére szolgál. Húzódzkodással a bicepszet és a hátizmokat, tolódzkodással a tricepszet és a mellizmokat, lábemeléssel pedig a hasizmokat tudod kiválóan edzeni.
7
A fekvenyomó pad elsősorban a mellizom gyakorlatok végzéséhez szükséges. Ezenkívül használható az ülő vagy fekvő helyzetben végzett gyakorlatokhoz. Vannak olyan fekvenyomó padok, melyeket kiegészítettek lábizmokat erősítő karokkal is.
8
A Bowflex egy otthoni fitnesz gép márka, Amerikában és a világon több millióan használják sikerrel testük minden izmának fejlesztéséhez. A csigás kondigépekkel ellentétben a Bowflex gépekben rugalmas rudakra kell csatolni a fogókat, így a gyakorlatok váltása villámgyorsan történik.
9
Az Endless Pool, azaz Végtelen Medence biztosítja a hagyományos medencék minden előnyét - a saját otthonodban. Nincs utazás, nincs zsúfoltság, nincs klór. Csak egy saját precíziós medence, ahol egy teljes mértékben állítható szerkezet mozgatja a vizet, hogy szembe tudj úszni benne.
10
A Gyrotonic Expansion System segítségével egyidejűleg történik az izmok nyújtása, az izmok erősítése és az ízületek mobilizálása. Ötféle Gyrotonic fitnesz gép van, mindegyik hatékony az egészség megőrzésére érdekében. A módszer neve Gyrokinesis, a kifejlesztője Juliu Horvath.
11
A ROM egy drága fitneszgép, ha a pénzt nézzük, de nagyon olcsó, ha neked az idő számít. Ugyanis a ROM csak napi 4 perc edzést kér tőled. Ezalatt a 4 perc alatt a ROM az izmaid 55%-át megdolgoztatja, átlagosan azok mozgástartományának 80%-ában. A ROM jelentése: Range of Motion, azaz mozgástartomány.
12
A Slender You fitnesz eszközök az első motorizált edzőgépeknek számítanak. 60 perc edzés alatt 6 különböző gépet kell használni, a cél alakformálás, az energia, mobilitás, rugalmasság, terhelhetőség növelése.
13
A futópad egy aerob fitnesz eszköz, amelyen futó vagy sétáló edzés gyakorolható. A futás sebességét a használója állítja be, menet közben is tudja módosítani. A drágább, nagy teljesítményű változatok motorosak, az egyszerűbb, könnyebb és olcsóbb változatok mechanikusan mozognak.
14
A Leg Magic fitnesz eszköz kiválóan edzi a comb belső izmait, a comközelítőket, a láb izmait, a fenék izmait és a has izmait. A Leg Magic fitneszgép használata nagyon egyszerű, a formás fenék és formás lábak hamar elérhetőek.
15
Az Ab King Pro fitnesz eszközt a hasizmok kényelmes edzésére fejlesztették ki. Otthoni edzés végezhető vele, hiszen a szerkezet könnyű, összecsukható és kis helyigényű. Az alátámasztott gerinc védi a csigolyákat, a 200 fokos mozgásszög megedzi a felső, középső és alsó hasizmokat.
16
Az Air Walker vagy Levegőjáró egy összecsukható fitneszgép, amiben lépkedve kiválóan erősíthetőek a láb, a fenék és a csípő izmai. A lépések hossza a gyakorló hajlékonyságától függ, a gép szinte hangtalanul működik, a biztonságos gyakorlást az AirWalker karjai biztosítják.
17
A gravitációs állvány egy egyszerű fitnesz eszköz, melybe becsatolod magad, majd hátradőlsz, s fejjel lefelé fordulsz. Akárcsak a fejenállás közben, a gravitációs nyomás megfordul az ízületeiden, s ez az inverzós terápia lényege. A gerinc bántalmaira a legtöbb embernél hatékony megoldás a függeszkedő állvány használata.