Forza

A Forza edzésprogram megtanítja a szamuráj kard használatát, de közben fitnesz gyakorlatokat is végeztet veled, egy intenzív kardió edzéssel. Megerősödnek az izmaid, szálkásodsz, miközben a karddal bánva az elméd is lenyugszik. Több mint 600 kalóriát égethetsz el egy óra alatt.
Forza, Powerstrike, Samurai
Forza
cím

Forza

kulcsszavak Forza, Powerstrike
leírás

A Forza edzésprogram megtanítja a szamuráj kard használatát, de közben fitnesz gyakorlatokat is végeztet veled, egy intenzív kardió edzéssel. Megerősödnek az izmaid, szálkásodsz, miközben a karddal bánva az elméd is lenyugszik. Több mint 600 kalóriát égethetsz el egy óra alatt.

sztori Ilaria Montagnani fitneszedző 1995-ben alapította cégét a Powerstrike-ot. Csoportosan végezhető harcmúvészet alapú edzéskoreogréfiákat állított össze és így jött létre a Forza (olaszul: 'erő') is.
A sajtó szárnyaira vette és rengeteg hírműsorban és talkshowban jelent meg pl.: The Today Show, Good Morning America, The Martha Stewart Show, The Dr. Oz Show, The Tyra Show stb. 2010-ben az ECA a legjobb női fitnesz előadónak választotta.
Ilaria Montagnani 1987-ben érkezett Olaszországból New Yorkba, hogy angolt tanuljon. Közben elkezdett a karatéval foglalkozni és megszerezte a fekete övet majd évekig foglalkozott a kickbox-szal is. Mára az egész világon használják módszereit. Amikor nem new yorki stúdiójában oktat, Montagnani a világot járja és a Powerstrike-ot és a Forzát népszerűsíti. A következő országokban dolgozott eddig: USA, Mexikó, Kanada, Japán, Oroszország, Svédország, Norvégia, Spanyolország, Olaszország, és Dél Amerika számos országa.
A 2000-es években különösen nagy népszerűségre tett szert japán kardos fitinesz módszere a Forza, mivel a nyugati kultúrában ekkor ismét felkapták az japán kardművészetet (gondoljunk csak olyan filmekre mint a Kill Bill vagy Az ultolsó szamuráj.)
okosság A Forza egy főleg felsőtestet megdolgoztató aerob edzésforma. Mivel egy harceszköz van a kezedben edzés során, mindenképp nagy hangsúly helyeződik a belső fókuszra és ezáltal a mozdulatok pontosságára. Ezért aztán az egyébként fárasztó edzés hamar elröppen.
előnyök

- javítja a szív és a tüdőfunkciót, csökkenti a szívbetegségek kockázatát
- formálja és tónusossá teszi a fő izomcsoportokat
- javítja a koordinációt az ügyességet és a gyorsaságot
- tartásjavító hatású valamint erősíti a törzs izmait és növeli stabilitását
- erősíti az önbizalmat
- 600+ kalóriát lehet elégetni vele óránként

hátrányok -
ajánlat

-

HOL? -
ingyenes -
weboldal http://www.powerstrike.com/

Tekintsd meg az alábbi, gondosan kiválasztott videókat, hogy
>>> jókat derülj, szörnyülködj vagy ámulj,
>>> tanulj és mélyebb betekintést nyerj a témába,
>>> más véleményeket ismerj meg!


További aloldalak
1
A BODYCOMBAT egy felerősítő kardió edzés, ahol teljesen felszabadulsz. Harcművészet gyakorlatok széles skálája ihlette, úgymint karate, ökölvívás, taekwondo, Tai Chi és Muay Thai. Zenei vezetésével az oktató megtanít ütni, rúgni és a katát gyakorolni.
2
A Boxercise edzésprogram az Egyesült Királyságból indult 1992-ben. A Boxercise gyakorlatok a régi ökölvívás képzési elveit alakította át egy szórakoztató formába, kiválóan alkalmas a stressz csökkentésére minden korosztálynak és edzettségi szinthez.
3
Az Atletikus Kardio Kickbox edzéstervet 1994 óta oktatják nyugaton egyetemeken, fitnesz klubokban és céges konditermekben. A Cardio Kickbox Sport edzés ötvözi az atlétikai és kick-box gyakorlatokat. Vérpezsdítő edzés, rúgások, ütések, könyök és térd kombinációk a harcművészetekből és a bokszból, hatékony atlétikai képzéssel.
4
A Cardio Karaticise a kung-fu egy lágy fitnesz formája. A lágy stílusnak puha és egyenletes gyakorlatai vannak, az áramló mozgások főleg a nagyobb izomcsoportok dolgoznak. Egy fantasztikus edzés a tipikus aerobik káros hatásai nélkül.
5
Egy harcos fitness program a Kickbox alapjaira építve, és a kevert harcművészeti képzési módszerekkel kiegészítve. Kick-Box fitnesz gyakorlatok speciális technikák alkalmazásával, felszereléssel vagy anélkül. Felső kategóriájú kalóriaégető edzés, átlagosan 1000 kalória óránként.
6
A Fitbox edzés egy nagyon népszerű új fitnesz program. Csoportos edzések, szórakoztató és energiafokozó gyakorlatok speciális bokszbábukon. A gyakorlói mindent megkapnak egyszerre: zene, motiváció, kondizás, szórakozás és mentális feltöltődés. A Fitbox gyakorlatok és kombinációk száma végtelen, senki sem unatkozik.
7
A Forza edzésprogram megtanítja a szamuráj kard használatát, de közben fitnesz gyakorlatokat is végeztet veled, egy intenzív kardió edzéssel. Megerősödnek az izmaid, szálkásodsz, miközben a karddal bánva az elméd is lenyugszik. Több mint 600 kalóriát égethetsz el egy óra alatt.
8
A Nitro Kick egy élvonalbeli edzés, Don Niam harcművész 30 éves kung-fu gyakorlás után készítette el. A Nitro Kick különböző Chi Gong gyakorlatokat használ az összes hasizom, a test középső szakaszának edzésére. Az eredmény jobb testtartás, belső szervek edzése és karcsú derék. A Nitro Kick átfogó edzésterv megmutatja, hogyan gyakorold a harcművészetet szórakoztató és egyszerű módon.
9
A Powerstrike Kickboxing célja, hogy áthidalja a szakadékot a harcművészetek és a fitness aerobik között. Az edzés ütések és rúgások kombinációja, kiváló szív-és érrendszer erősítő, s emellett küzdősport gyakorlatok végzése koncentrálva. A Powerstrike edzés intenzitása a felső szívritmus zónában van 90 százalékon.
10
A Billy Blanks féle Tae Bo nagyenergiájú edzés, segít a fogyásban, az izomépítésben, a szálkásításben, és a szív-és érrendszer erősítésében is. A Tae Bo kiemelten népszerű az egész világon.
11
A Turbo Kick a csoportos torna és a küzdősportok ötvözete. A kifejlesztett gyakorlatok, kombinációk és technikák a Muay Thai Boxra épülnek. Az edzéseken sajátos bemelegítés van, időközönként intenzív rohamok, könnyen követhető kombinációk, a Kick-Box különleges állóképesség edzése, és a levezető Tai-Chi.