Testformálás Alakformálás Edzéstervek

Testformálás Alakformálás Edzéstervek
FitFive Testformálás Alakformálás Edzéstervek






További aloldalak
1
A FIT5 Has és Gerinc Edzésterv ajánlott mindenféle sport vagy mozgás kiegészítéséhez. A törzs izmainak edzése erős hátizmokat és erős hasizmokat eredményez. Ezek az egyszerű gyakorlatok a kockás has alapjai. Az erős derék biztosítja, hogy ne gyötörjön több derékfájás, lumbágó vagy idegbecsípődés.
2
A FIT5 Csípő és Fenék Edzésterv a farizmok és a csípő körüli izmok kombinált és teljes körű edzése. A fenék gyakorlatok végzése már önmagában is kellemes felfrissülést jelent, a rendszeres gyakorlás pedig tartós karcsúságot és formás hátsót eredményez.
3
A FIT5 Testtartás Javító Edzésterv gyakorlatai laza és könnyed testtartást eredményeznek. Sikeresen el fogod tüntetni a gerincferdülést, a felsőtest gyengeségét, a hátfájásokat, a váll és a gerincoszlop deformációit. A helyes testtartás nemcsak széppé varázsol, de az emésztési és légzési problémákat is megelőzi.