Izomfejlesztés Testépítés Edzéstervek

Izomfejlesztés Testépítés Edzéstervek
FitFive Izomfejlesztés Testépítés Edzéstervek








További aloldalak
1
A FIT5 Alap Izomerősítés Edzésterv általános otthon végezhető erősítő gyakorlatokat tartalmaz. Az alap izomfejlesztés minden korosztálynak ajánlott, a megfelelő alap izomzat mindenféle sporthoz szükséges. A test korrekt izom-zsír aránya a helyes anyagcsere alapja.
2
A FIT5 Kézisúlyzós Edzés Edzésterv az egyik legegyszerűbb fitnesz eszközt, a kézisúlyzót használja. Hihetetlen, hogy egy pár kézisúlyzóval milyen sokféle gyakorlatot tudsz elvégezni! Minden izomcsoportod át lesz mozgatva, biztosítva ezzel egy komplett alap testépítést.
3
A FIT5 Stretching Nyújtások Edzésterv pontosan bemutatja neked, hogyan végezd eredményesen a stretching gyakorlatokat. Az izometriás feszítés felmelegíti, a koncentrált lazítás ellazítja, a mechanikus nyújtás pedig nyújtja az izmaidat. A szakaszok egymás utáni alkalmazásával az izmaid erősebbek és lazábbak lesznek.
4
A FIT5 Konditerem Edzésterv megtanítja Neked, hogy melyik izomcsoportodat milyen gyakorlattal képezd és hogyan végezd a gyakorlatokat, hogy a lehető legjobb eredményeket érd el az edzőteremben. Könnyen megtanulod, melyek a legjobb comb, fenék, hát, mellizom, váll, vádli, bicepsz, tricepsz, alkar, hasizom és nyak gyakorlatok és tanácsok.
5
Ha heti két napod van eljárni a konditerembe, akkor használd ezt a kétnapos edzéstervet.
6
Ha heti három napod van eljárni a konditerembe, akkor használd ezt a háromnapos edzéstervet.
7
Ha heti négy napod van eljárni a konditerembe, akkor használd ezt a négynapos edzéstervet.
8
Fekvőtámasz edzésterv
A felsőtest edzésének kitűnő módja egy hatékony fekvőtámasz edzésterv végzése. A fekvőtámasz főként a mellizmot, a tricepszet és a vállizmokat edzi. A fekvőtámasz edzés végezhető normál módon, térdelve, súlyokkal vagy emelt lábakkal.