Edzéstervezés Helyszín Szerint

Miért fontos az edzés a szabadban? Hogyan lehet láthatatlan az edzés irodában? Mi a leghatékonyabb otthoni edzésterv? Hogyan válassz konditermet, konditerem edzést? Milyen gyakorlatok végezhetők autóban, vonaton? Milyen online edzés lehetőségek vannak?
otthoni edzés, otthoni edzésterv, testedzés otthon, online gyakorlatok, edzés a szabadban, természetben, irodai gyakorlatok
További aloldalak
1
A teljeskörű otthoni edzésterv összeállításához szeretnék segítséget adni neked. Otthon edzeni olcsó és időtakarékos. Különböző fitnesz eszközöket használhatsz a változatos otthoni edzésprogram érdekében, úgymint gumikötél, kézisúlyzó, szobabicikli, kondigép, stb.
2
Nem szeretsz konditerembe járni, de meg akarod dolgoztatni az izmaidat otthon? Bemutatom, hogy ha csak egy pár kézisúlyzód van, akkor milyen gyakorlatokat végezz otthoni kondi edzés gyanánt.
3
Edzés szabadban
A legjobb edzések a friss levegőn valósíthatók meg. A szabadban edzeni, a természetben sportolni maximálisan feltölt energiával. Ragadj meg minden alkalmat, végezd a légzőgyakorlatokat, nyújtásokat, súlyzózást az udvaron, a parkban, séta közben.
4
Edzés online, online edzésterv
Hogyan használd az Internetet az online edzésterv készítéséhez? Megmutatom neked a kezdő és haladó edzéstervek, nőknek és férfiaknak szóló edzésprogramok, gyerekeknek és időseknek való edzéstervek legjobb forrásait és weboldalait.
5
Edzés irodában
Az irodában edzés nagyon egyszerű. Sok-sok olyan gyakorlat van, ami feltűnés nélkül, láthatatlanul gyakorolható. Légzőgyakorlatok, nyújtások, energizáló gyakorlatok, önmasszázs: ez az irodai edzés.
6
Edzés sportpályán
A sportpálya kiválóan alkalmas, hogy lemérd az állóképességedet és a futóteljesítményedet. Fuss többet, fuss gyorsabban, fejleszd a gyorsaságodat. A futó edzést kombinálhatod labdajátékokkal, focival, kosárlabdával, kézilabdával a sportpályán.
7
Edzés közlekedési eszközön
Egy ember átlagosan napi egy, évi 300 órát tölt el buszon, vonaton, autóban. Ezalatt a rengeteg idő alatt láthatatlanul végezhetőek nyújtások, légzések, megszüntethetők az izomgörcsök, feloldhatóak a belső feszültségek, javítható az emésztés, gyógyíthatóak az érzékszervek.
8
Úszás edzésterv
Az uszodai edzés nem csak az úszás edzéstervek követése. Egyre népszerűbb a vízi aerobik, a vízi fitnesz vagy az aqua spinning, azaz vízi kerékpár. A víz közegellenállása segít, hogy keményen, mégis biztonságosan meg tudd edzeni az izmaidat. Az uszódában lévő magas páratartalom jó hatással van a tüdőre is.