Zsírégetés lényege, elmélete

Melyek a zsírégetés és fogyás alapszabályai? Hogyan tudsz megszabadulni a felesleges zsírtól? Hogyan működik a zsírégető edzés, hogyan tüntesd el a zsírpárnákat? Mi a legjobb zsírégető edzésterv nőknek?
zsírégetés, fogyás, felesleges zsír, zsírégető edzés, zsírpárnák, zsírégető edzésterv, nőknek

A Sikeres Zsírégetés és Fogyás Egyszerű Módszere Megtakarítás 50%
1.990 Ft 995 Ft
Zsírégető Kombinált Torna Edzésterv Megtakarítás 50%
780 Ft 390 Ft
Zsírégető Torna Edzésterv Megtakarítás 50%
780 Ft 390 Ft

A zsírégetés két szabálya

A zsírégetés két alapfeltétele, hogy kevesebb kalóriát fogyassz, mint az alap kalóriaigényed, illetve naponta 20-40 perc intenzív aerob edzéssel még 300-500 kcal energiát használj el.
Minél több izom minél intenzívebben dolgozik, annál több energiára van szüksége a szervezetednek.

Hogyan tudsz lefogyni 1 kg zsírt?

A testedben elraktározott 1 kg zsír leadásához annyi mozgást kell végezned, ami 9000 kalóriát éget el. Ha naponta 500 kalóriával kevesebbet eszel és 500 kalóriát égető mozgást végzel, akkor 9 nap alatt tudsz eltüntetni 1 kg zsírt.
(500 kalória étel + 500 kalória mozgás) X 9 nap = 9000 elégetett kalória = - 1 kg zsír
-5 kg zsír = 45 nap
-10 kg zsír = 90 nap

Hogyan lehet zsírt leadni?

A zsírtartalékok leadásához a zsírt energiaforrásként kell felhasználnod. Ezt úgy érheted el, hogy a táplálékod kalóriaszáma kevesebb legyen, mint az energianyerés céljából elégetett kalóriáké. A fellépő többlet energia-szükségletet a zsírtartalékból fogja fedezni a szervezeted, ha zsírégető mozgást végzel. De ha nem mozogsz, csak kevesebbet eszel, akkor az izmaid fognak apadni, elsatnyulni, majd eltűnni.

Mennyi zsírt tud elraktározni a tested?

A test zsírtároló képessége korlátlan. A szükségesnél több táplálék a lassú anyagcsere miatt zsírként fog elraktározódni. Tehát a hízás oka az, hogy több tápanyag, azaz több kalória kerül be a testbe, mint amennyit képes elégetni. átlagban egy év alatt akár 5 kilogramm zsírt is elraktározhat a szervezet, de sok esetben ehhez néhány hónap is elég.

Miért kell enned ahhoz, hogy fogyni tudj?

A sportolást, a rendszeres testedzést sokan kövérségük miatt kezdik el. Sok ember megpróbál a lehető legkevesebbet enni (vagy semmit sem) a rendszeres testmozgás mellett, mondván, hogy először a felesleges zsírt akarja elégetni. Rövid idő alatt rájönnek, hogy a hatás épp az ellenkezője lesz: a drasztikus ételmegvonás után a mérleg többet fog mutatni. Ez nagyon kiábrándító!
Ennek magyarázata szervezetünk túlélési mechanizmusa. Ha csökken a táplálékbevitel, akkor a szervezet átáll energiatakarékos üzemmódba. A jelekből arra következtet, hogy a jövőben kevesebb tápanyagot fog kapni. Ezért csökkenteni fogja a zsírégetést, hogy megőrizze a zsírban elraktározott energiát. Az anyagcsere lassabb lesz. A szervezet az izmok fehérjéit fogja energiaforrásként felhasználni. Mindeközben folyamatosan üzenni fog az agynak: "Enni kell, mert veszély van! Enni kell, minél nagyobb kalóriatartalmú ételeket! Enni kell!" Az agy győzni fog a test felett, a végeredmény az evés lesz. S mivel az izmok tömege csökkent, ezért a szervezet nem tudja a korábbi hatásfokkal elégetni a tápanyagokat, tehát a felesleges zsírt elraktározza. A végeredmény akár plusz 5 kilogramm zsír is lehet.
Úgy kell fogyni, azaz úgy kell zsírt leadni, hogy közben megtartod a tiszta testtömeget és az izmot.

Aloldalak Aloldalak