FitFive Egészség és Fitnesz Rendszer

A FitFive könnyen követhető, teljes körű, hatásos napi egészség és fitnesz program, a modern nyugati fitnesz és az ősi keleti módszerek alapjaira épül. A Te saját tökéletes útmutatód a megfelelő táplálkozáshoz, a rendszeres testmozgáshoz és a pozitív gondolkodáshoz.
FitFive, fitfive, fit5, fit five, egészség és fitnesz program, modern nyugati fitnesz, ősi keleti módszerek, megfelelő táplálkozás, rendszeres testmozgás, pozitív gondolkodás
Mi a FitFive Egészség és Fitnesz Rendszer?

A FitFive könnyen követhető, teljes körű, hatásos napi egészség és fitnesz program, a modern nyugati fitnesz és az ősi keleti módszerek alapjaira épül. A Te saját tökéletes útmutatód a megfelelő táplálkozáshoz, a rendszeres testmozgáshoz és a pozitív gondolkodáshoz.

Modern
Nyugati
Fitnesz
+
Ősi
Keleti
Módszerek
= FitFive Logo
FitFive Rendszer


FitFive segít Neked:
ok hogy gyorsan és hosszútávon elérd az egészség és fitnesz céljaidat,
ok hogy elégedett legyél a testeddel, az erőddel és a kisugárzásoddal,
ok hogy megtanuld használni a pozitív gondolkodást bármilyen helyzetben!


bb A FitFive szerint az embereknek 5 fő energia-forrásuk van, amelyek megfelelő használatával fenntartható az egészség és a harmónia. Szóval az egyetlen feladatod az öt elem összeillesztése.

1. Levegő 2. Víz 3. Táplálkozás 4. Mozgás 5. Optimizmus
FitFive Air FitFive Water FitFive Diet FitFive Exercise FitFive Optimism




A FitFive módszere

ELMÉLET + GYAKORLAT = EREDMÉNYEK


A gyakorlat nélküli elmélet hasznavehetetlen, az elmélet nélküli gyakorlat pedig veszélyes. A FitFive elméleti része megérteti veled, hogyan működnek a dolgok, a gyakorlati rész pedig meghozza az eredményeket!



Mi a FitFiverities, azaz a FitFive Okosságok?

FitFive OkosságokA FitFive Okosságok az aranyszabályok, az "egészség igazságai", ezek az alapok, amelyekkel a FitFive segíti a sikereid elérését. De sose feledd, hogy a FitFive egy megengedő rendszer, semmi sincs megtiltva, mégsem hibázhatsz, ha egyszerűen csak a FitFive Egészség Elméletét alkalmazod.

Élj, gondolkodj és cselekedj egészségesen - sokkal egyszerűbb és boldogabbá is tesz! :)



Kinek ajánlott a FitFive és kik gyakorolják?
Gyermekek
Tinédzserek
Fiatalok
Felnőttek
Idősek

Gyermekek, tinédzserek, fiatalok, felnőttek, idősek



Hogyan használd a FitFive-ot 5 lépésben?

A FitFive teljeskörűen részletezett, de ennek ellenére nagyon könnyen tudod használni.
Íme a FitFive hatékonyságának titka 5 lépésben:


1. Regisztrálj INGYENESEN!

2. Olvasd el és tanuld meg az elméletet!
3. Nézd meg online a gyakorlatokat!

4. Nyomtasd ki az edzésterveket!

5. Tartsd be a könnyű szabályokat és gyakorolj!



A FitFive a megoldás Neked!

12 érv a FitFive mellett:


Minden egy helyen van: elmélet és gyakorlat!

Mindenféle edzést tartalmaz: légzés, aerobik, izomfejlesztés, jóga, törzsizomzat, érzékszervek, szexuális izmok!
Rövid idő alatt eredményes!

Színes, nem unalmas, szórakoztató!

Könnyen megtanulható, elsajátítható!

Automatikusan rendszeres rutinná alakul!

Divatos, modern értéket képvisel!

Biztonságos és betegség-megelőző!

Rugalmas, abbahagyható és folytatható!

Megengedő, nem szigorú!

Minden egyéb sportot kiegészít!

Továbbadható tudást képvisel!





Miért érdemes egészségesen élni? 10 pont

Az egészséges életmód 10 legnépszerűbb előnye,
amiért a legtöbben az egészséges életmódot választják:


1. Betegségmentes, gyógyszermentes élet

2. Ideális testsúly

3. Erős szív- és érrendszer

4. Hajlékony test, szép testtartás

5. Edzett izmok, formás testrészek

6. Nincs stressz

7. Erős immunrendszer

8. Nagy önbizalom

9. Magas libidó

10. Jó étvágy és jó emésztés

 

További aloldalak
1
A 4 perc fitness program az egyik legkönnyebb, mindent átfogó és hatékony test-lélek gyakorlatsor, köszönhetően az áttörő erejű "réteges gyakorlásnak". A Tai Chi, a jóga, a meditáció és az ősi qi gong elemeit, ötvözi a modern orvosi elmélettel, relaxációs módszerekkel és a legfontosabb motivációs technikákkal, melyet korunk sportolói is használnak. Mindezeket egyidejűleg végzed 4 perc alatt, így megtakarítva rengeteg időt.
2
A FitFive könnyen követhető, teljes körű, hatásos napi egészség és fitnesz program, a modern nyugati fitnesz és az ősi keleti módszerek alapjaira épül. A Te saját tökéletes útmutatód a megfelelő táplálkozáshoz, a rendszeres testmozgáshoz és a pozitív gondolkodáshoz.
3
Az Alexander technika alkalmazásával jobban érzed magad, a természet teremtette nyugodt és kényelmes módon. Egy Alexander technika oktatója segít, hogy elhagyd az egész életeden át felépített rossz szokásokat és stresszt, s az Alaexander gyakorlatok megtanítanak a könnyed, szabad mozgásra.
4
A Baduanjin módszer az egyik leggyakoribb formája a kínai Qigong gyakorlásának. Nyolc egyéni mozgást kell összekötni, olyan szépen, mint a brokátselyem, hogy a szervezeted tele legyen energiával. A Baduanjin gyakorlatok javítják az egészséget azaz nem a qigong vallási vagy harci formái.
5
A Bar Módszer egyesíti a zsírégetést az intervallum-edzéssel, az izmok izometrikus formálását, a tánc nyújtó gyakorlatait, és az orvosi fizikai terápiát. A Bar Method egy forradalmian új edzésprogram, mely gyorsan és biztonságosan átalakítja az egész szervezetedet.
6
A calisthenics torna egyszerű gyakorlatok rendszere, általában súly és eszköz nélkül végzett. A calisthenic gyakorlatok növelik a testi erőt és a hajlékonyságot, az egyén saját testét használva ellenállásként. A calisthenics a szertornából ered. Az elsődleges calisthenic gyakorlatok a felülés, a hasprés, a fekvőtámasz, a húzódzkodás, a guggolás, a vádli-emelés és a tolódzkodás. Ausztráliában a Calisthenic versenysport.
7
A Callanetics módszert Callan Pinckney fejlesztette ki az 1980-as években. A callanetic gyakorlatok különválasztják az egyes izmokat, majd apró, de erőteljes mozdulatokkal mélyen megdolgoztatják azokat, minél több izomrost bevonásával. Minden izomcsoportot megdolgoztat és kinyújt, így eredményezi a teljes test egészségét, erejét, rugalmasságát és kitartását.
8
A Cantienica egy anatómiailag megalapozott testtartás és a testmozgás edzésmódszer. Kitalálója Benita Cantieni, ő így írja le: logikai anatómia, anatómiai logika. A csontvázat kell megfelelően beállítani, mert az izmok, szalagok feszültségét a helytelen pozíció okozza. A Cantienica gyakorlatok aktiválják a medence, a hát, a has, a fenék és a combok izmait, rendkívül gyorsan és hatékonyan javítják a testtartást és formálják az izmokat.
9
A ChiRunning edzésterv ötvözi a Tai Chi gyakorlatok belső áramlását a futás energiájával. Ezzel a módszerrel megelőzhető a futás közbeni kifáradás, sérülések, fájdalmak. A ChiRunning program növeli a mentális fókuszálást és fokozza a futás örömét.
10
A Falun Gong módszert Kínában alapították 1992-ben. Öt meditációs gyakorlatlistát tartalmaz, megtanítja az őszinteség, az együttérzés és a türelem alapjait. Tanítása olyan kérdésekkel foglalkozik, mint a teremtő erő, erkölcsi normák, megbocsátás. A Falun Gong könyveket, előadásokat és a testgyakorlatokat 40 nyelvre fordították már le, s minden ingyen letölthető az Internetről.
11
A Feldenkrais Módszer a testtartás és a testmozgás felfedezésére irányul. A gyakorlatok könnyebbé teszik a testet, mert újra megtanítják az agyat a tudatos és fájdalommentes mozgásra. Csökken a testben az izmok terhelése, az izomgörcsök.
12
A Fusion Pilates edzésterv a pilates és a jóga ötvözete. Segít neked, hogyan tartsd meg az alakodat terhesség alatt és után. A szerző Jennifer Gianni pilates oktató, amikor teherbe esett, rádöbbent, hogy kevés információ áll rendelkezésre, hogyan maradhat formában, a kötelező óvintézkedéseket betartva az egészséges baba érdekében.
13
A jóga egy önismereti, önfejlesztő és világ-megismerési rendszer, összefüggései mindenhol érvényesek. Nem vallás, nem tudomány, nem művészet - de mindezek belől fejlődnek ki. A jóga Indiából ered, évezredekig leírás nélkül terjedt. A jóga a test, az elme, a tudat és a lélek tudománya. Emellett filozófia, etika, terápia, a lelki és testi fejlődés eszköze.
14
A Lotte Berk módszer egy edzésterv nőknek, a híres német táncos, Lotte Berk nevéhez fűződik. Az USA-ba Lydia Bach vitte el és finomította tovább. A Lotte Berk gyakorlatok magukba foglalják az erő, az állóképesség, a szíverősítés, a testszobrászat, a fogyás és a rugalmasság gyakorlatait.
15
A Nia technika egyszerre foglalkozik a test, lélek, az érzelmek és a szellem témájával, a zene, a mozgás és az önkifejezés segítségével. Kilenc mozgásformára épül: harcművészetek (Tai Chi, Tae Kwon Do, Aikido), táncművészetek (Jazz tánc, Modern ténc, Duncan tánc), és öngyógyító módszerek (Jóga, Alexander Technika, Feldenkrais módszer).
16
A Pilates edzésmódszert a 20. század elején Joseph Pilates fejlesztette ki Németországban. Napjainkban 15-20 millió ember gyakorolja szerte a világban. Pilates Contrology-nak nevezte rendszerét, mivel úgy gondolta, hogy az elme irányítja az izmokat. A pilates gyakorlatok a légzésre és a törzs izmainak, a gerincnek a megerősítésére épülnek.
17
A PiYo edzésterv a pilates és a jóga sportos keveréke. Úgy módosították a pilates és jógagyakorlatokat, hogy megfeleljenek a csoportos gyakorlásnak, de mégis kihívást adjanak minden edzettségi szintű gyakorlónak.
18
A Qigong vagy chi kung sokféle hagyományos gyakorlatot tartalmaz, magában foglalja a csí és az energia gyűjtését és keringetését. A Qigong-ot főleg egészségügyi karbantartás céljából gyakorolják.
19
A Synergistics Fitnesz módszert az izmok 26 évnyi tanulmányozása után fejlesztette ki Helena Collins. Nem számít, hány sportot gyakoroltál már, legyen az futás, jóga, tánc vagy bármi más, a testfunkciók ismerete nélkül csak a mozdulatokat tanultad meg. A Synergistics Fitness módszer viszont valóban megtanítja neked, hogyan működik a tested, hogy a legeredményesebben eddz.
20
A Tai Chi Chuan egy kínai eredetű belső harcművészet, leggyakrabban egészségügyi okokból gyakorolták. A képzési formák sokasága létezik, hagyományos és modern formában. A nyugatiak számára legismertebb a csoportban végzett lassított mozzgássor, melyet parkokban gyakorolnak minden reggel, különösen Kínában.
21
A Waitankung egy ősi kínai gyakorlat, egyfajta kung-fu a taoizmus és a hagyományos kínai orvoslás alapjain. Igazából nem harcművészet, inkább egy békés gyakorlatsor az egészség megőrzéséhez. Az alapelv az, hogy szabadulj meg a zavaroktól és aktiváld a belső csí energiádat. Így pihennek az izmok, javul a vérkeringés, felfrissül az elme. 12 waitankung gyakorlat van és 8 kiegészítő testtartás.