Boxercise

A Boxercise edzésprogram az Egyesült Királyságból indult 1992-ben. A Boxercise gyakorlatok a régi ökölvívás képzési elveit alakította át egy szórakoztató formába, kiválóan alkalmas a stressz csökkentésére minden korosztálynak és edzettségi szinthez.
Boxercise
Boxercise
Boxercise
cím

Boxercise

kulcsszavak Boxercise
leírás

A Boxercise edzésprogram az Egyesült Királyságból indult 1992-ben. A Boxercise gyakorlatok a régi ökölvívás képzési elveit alakította át egy szórakoztató formába, kiválóan alkalmas a stressz csökkentésére minden korosztálynak és edzettségi szinthez.

sztori A pusztakezes harc többezer éves történetre tekint vissza de a modern box alapjait kb. 200 éve Angliában rakták le. A Boxercise egy boxra alapuló, nem agresszív fitnesz edzésmódszer. Nincs benne küzdelem, nem ütnek meg az egyetlen ellenfél akit le kell győznöd Te magad vagy.
A Boxercise az egész testet megdolgoztató edzéstípus. Több kalóriát égetsz el vele mint ha lépcsőznél egy kondigéppel és közben nemcsak az állóképességedet javítod, de az ügyességedet és a gyorsaságodat is. A Boxercise edzések szálkásítanak de nem növelnek drasztikusan tömeget, arról nem is beszélve, hogy az zsákolás remekül levezeti a felgyülemlett agressziót.
okosság A Boxercise órák tipikusan 8-10 perces bemelegítéssel indulnak. Ez megnöveli a testhőmérsékletet s ezzel fokozza az izmok, ínszalagok, ízületek rugalmasságát és felkészíti őket az edzésmunkára. A bemelegítés történhet ugrálókötelezéssel illetve a lábmunka gyakorlásával.
Ezután jön a fő edzésmunka ami a Boxercise órákon lehet az alapozó, erősítésre koncentráló köredzés olyan állomásokkal mint a kesztyűzés, a boxzsák, az ugrálókötelezés, a fekvőtámasz / felülés és a medicinlabda. Minden állomáson kb. 2 percet töltesz és az állomások között 30-45 másodperceket pihensz.
Kesztyűzéskor a Boxercise oktató koncentráltan egy-egy emberrel foglalkozik. Ez az az elem, ami legjobban hasonlít a valós küzdelemhez a Boxercise edzéseken belül.
A zsákolás egyetlen fitnesz gyakorlatban kombinálja a kardióedzést, az erősítést, az időzítést, az egyensúlyozást és az ütés gyakorlását. A zsákoláskor gyorsan, nagy ismétlésszámmal dolgozol, ez nem csak erőt de állóképességet is fejleszt. A nehezebb boxzsákkal való munka elvben a súlyzózáshoz hasonlít, a zsák súlya által kiváltott ellenállás miatt.
A másik népszerű Boxercise óratípus az aerobic óra. Ez ütések imitálásával dolgoztatja meg a szívedet. A horog és egyenes ütések a hát és a derék izmait valamint a hasizmokat dolgoztatják meg amelett, hogy az ütéstechnika gyakorlásától formásabb lesz a bicepsz, tricepsz és a deltaizom.
A levezetés fő célja, a regenráció és hogy a test fokozatosan visszajusson edzés előtti aktivitási szintre. Ez kb. 5 perc könnyű fizikai gyakorlatot jelent amit még 5 perc statikus és fejlesztő jellegű nyújtás követ.

- javítja a szív és a tüdőfunkciót, csökkenti a szívbetegségek kockázatát
- formálja és tónusossá teszi a fő izomcsoportokat
- javítja a koordinációt az ügyességet és a gyorsaságot
- növeli a csontsűrűséget
- tartásjavító hatású valamint erősíti a törzs izmait és növeli stabilitását
- erősíti az önbizalmat
- rengeteg kalóriát lehet elégetni vele
- levezeti a stresszt

hátrányok -
ajánlat

-

HOL? -
ingyenes -
weboldal http://www.boxercise.co.uk/

Tekintsd meg az alábbi, gondosan kiválasztott videókat, hogy
>>> jókat derülj, szörnyülködj vagy ámulj,
>>> tanulj és mélyebb betekintést nyerj a témába,
>>> más véleményeket ismerj meg!


További aloldalak
1
A BODYCOMBAT egy felerősítő kardió edzés, ahol teljesen felszabadulsz. Harcművészet gyakorlatok széles skálája ihlette, úgymint karate, ökölvívás, taekwondo, Tai Chi és Muay Thai. Zenei vezetésével az oktató megtanít ütni, rúgni és a katát gyakorolni.
2
A Boxercise edzésprogram az Egyesült Királyságból indult 1992-ben. A Boxercise gyakorlatok a régi ökölvívás képzési elveit alakította át egy szórakoztató formába, kiválóan alkalmas a stressz csökkentésére minden korosztálynak és edzettségi szinthez.
3
Az Atletikus Kardio Kickbox edzéstervet 1994 óta oktatják nyugaton egyetemeken, fitnesz klubokban és céges konditermekben. A Cardio Kickbox Sport edzés ötvözi az atlétikai és kick-box gyakorlatokat. Vérpezsdítő edzés, rúgások, ütések, könyök és térd kombinációk a harcművészetekből és a bokszból, hatékony atlétikai képzéssel.
4
A Cardio Karaticise a kung-fu egy lágy fitnesz formája. A lágy stílusnak puha és egyenletes gyakorlatai vannak, az áramló mozgások főleg a nagyobb izomcsoportok dolgoznak. Egy fantasztikus edzés a tipikus aerobik káros hatásai nélkül.
5
Egy harcos fitness program a Kickbox alapjaira építve, és a kevert harcművészeti képzési módszerekkel kiegészítve. Kick-Box fitnesz gyakorlatok speciális technikák alkalmazásával, felszereléssel vagy anélkül. Felső kategóriájú kalóriaégető edzés, átlagosan 1000 kalória óránként.
6
A Fitbox edzés egy nagyon népszerű új fitnesz program. Csoportos edzések, szórakoztató és energiafokozó gyakorlatok speciális bokszbábukon. A gyakorlói mindent megkapnak egyszerre: zene, motiváció, kondizás, szórakozás és mentális feltöltődés. A Fitbox gyakorlatok és kombinációk száma végtelen, senki sem unatkozik.
7
A Forza edzésprogram megtanítja a szamuráj kard használatát, de közben fitnesz gyakorlatokat is végeztet veled, egy intenzív kardió edzéssel. Megerősödnek az izmaid, szálkásodsz, miközben a karddal bánva az elméd is lenyugszik. Több mint 600 kalóriát égethetsz el egy óra alatt.
8
A Nitro Kick egy élvonalbeli edzés, Don Niam harcművész 30 éves kung-fu gyakorlás után készítette el. A Nitro Kick különböző Chi Gong gyakorlatokat használ az összes hasizom, a test középső szakaszának edzésére. Az eredmény jobb testtartás, belső szervek edzése és karcsú derék. A Nitro Kick átfogó edzésterv megmutatja, hogyan gyakorold a harcművészetet szórakoztató és egyszerű módon.
9
A Powerstrike Kickboxing célja, hogy áthidalja a szakadékot a harcművészetek és a fitness aerobik között. Az edzés ütések és rúgások kombinációja, kiváló szív-és érrendszer erősítő, s emellett küzdősport gyakorlatok végzése koncentrálva. A Powerstrike edzés intenzitása a felső szívritmus zónában van 90 százalékon.
10
A Billy Blanks féle Tae Bo nagyenergiájú edzés, segít a fogyásban, az izomépítésben, a szálkásításben, és a szív-és érrendszer erősítésében is. A Tae Bo kiemelten népszerű az egész világon.
11
A Turbo Kick a csoportos torna és a küzdősportok ötvözete. A kifejlesztett gyakorlatok, kombinációk és technikák a Muay Thai Boxra épülnek. Az edzéseken sajátos bemelegítés van, időközönként intenzív rohamok, könnyen követhető kombinációk, a Kick-Box különleges állóképesség edzése, és a levezető Tai-Chi.