EDZÉS, EDZÉSTERV, MINDENKINEK!

Taposógép

A taposógép egy fitnesz eszköz, ami a lépcsőzést imitálja, azaz leginkább a comb és a fenék izmait dolgoztatja meg. Mint a lépcsők mászása közben, a pulzus a taposógépes edzésen is megnövekszik, az izmok keményen dolgoznak, így a zsírégetés feltételei adottak lesznek.
taposógép, lépcsőzőgép
taposógép
cím

Taposógép

kulcsszavak taposógép, lépcsőzőgép, stepper, taposógépes edzés, kondigép, otthoni edzés taposógéppel,  zsírégető edzés otthon, otthoni fitnesz
leírás

A taposógép egy fitnesz eszköz, ami a lépcsőzést imitálja, azaz leginkább a comb és a fenék izmait dolgoztatja meg. Mint a lépcsők mászása közben, a pulzus a taposógépes edzésen is megnövekszik, az izmok keményen dolgoznak, így a zsírégetés feltételei adottak lesznek. Testsúlyodtól függően 350-500 kalóriát égethetsz el egy 30 perces edzéssel!

sztori Az 1980-as években jelentek meg az első lépcsőzőgépek az USA-ban a Stairmaster nevű cég jóvoltából. Egyszerűségük, olcsóságuk és hatékonyságuk miatt a taposógépek rendkívül gyorsan rendkívül sikeresek lettek. Ma már olyan továbbfejlesztett lépcsőzőgépek is léteznek mint a Stepmill, amely egy valódi lépcsőt imitál.
okosság

A taposógép használata közben ügyelni kell arra, hogy a hát és az egész testtartás egyenes legyen, mert csak így hatékony igazán valamint a sérülésteket is úgy kerülhetjük el, ha nem könnyítünk és a test mindig a valós terhelést érzékeli. Éppen ezért a karral való támaszkodás sem ajánlott, az esetlegesen felszerelt korlát csak az egyensúlyozásban segít. Az ellenállást ne állítsd túl könnyűre mert sérüléshez vezethet. Fontos még a lassú mély légzés. Mivel a taposógépes edzés közben sokat izzad az ember, gondoskodni kell a folyadékpótlásról is. Hasznos extra funkciók lehetnek a tempó, távolság és időmérő illetve a pulzusmérő melyeknek használatával pontosan 'be tudod lőni' az edzésprogramodat. Az előre beprogramozott edzéstervek is jó szolgálatot tehetnek. Saját lépcsőzőgép vásárlása előtt jó ötlet ellátogatni egy szaküzletbe vagy edzőterembe és kipróbálni több fajtát is.

tudományos

Különböző taposógépes edzések vannak:

  • edzőtermi taposógépes edzés,
  • otthoni taposógépes edzés,
előnyök - sima egyenletes mozgás
- hatékony kalóriaégető, fogyni vágyóknak ideális eszköz
- nincs becsapódás (mint pl. futás közben) és így nincs extra terhelés az ízületeken
- a mini változat kevés helyet foglal
- minden edzettségi szinthez alkalmazható
- a lábizmok, a fenék nagyszerűen erősíthetők, formálhatók vele
- jótékony hatás a keringési rendszerre
- állítható nehézség, ellenállás
- kis erőbedobással már használható
- egyensúlyozást igényel ezáltal javítja a mozgáskoordinációt
- egyszerű, jó ár-érték arány
- térdsérülés illetve műtét utáni rehabilitációnál is alkalmazható
hátrányok - a normál változat igencsak terebélyes
ajánlat

Hogyan eddz úgy, hogy biztosan ne sérüljenek meg az izmaid, és az taposógépes edzésterved hatásos legyen?

 

A válasz nagyon egyszerű!

Mindig kezdj kisebb ellenállással és fokozatosan melegítsd be az izmaidat. A húzódások elkerülése végett, az taposógép használata előtt érdemes általános, teljes testre kiterjedő, tetőtől-talpig bemelegítést és nyújtást végezni. A taposógépes edzés üteme akkor hatékony, ha csúcsterhelésnél még ki tudsz épp mondani egy-egy mondatot, és válaszolsz ha kérdeznek de a kényelmes, folyamatos beszélgetés már nem menne. Ha a tested súlypontját minden lépésnél áthelyezed, a másik láb pihenhet, ezáltal tovább fogod bírni.

Figyelem: mindig csak lassan és fokozatosan növeld a terhelést!

ingyenes -

Tekintsd meg az alábbi, gondosan kiválasztott videókat, hogy
>>> jókat derülj, szörnyülködj vagy ámulj,
>>> tanulj és mélyebb betekintést nyerj a témába,
>>> más véleményeket ismerj meg!


AZ ALOLDALAK TARTALMÁBÓL:
1
Az evezés az izomtömeg 80 százalékát megdolgoztatja. Az evező gyakorlatok kiváló zsírégetőek, növelik és erősítik az izmokat. Az evezőpadon végzett edzés formálja a lábizmokat, a vállizmokat és a hátizmokat.
2
A szobakerékpár edzés előnyös, ha odakint rossz az idő, vagy ha nincs elég helyed otthon, vagy nincs lehetőséged kint biciklizni. A szobabiciklizéssel óránként 600 kalória is elégethető. Sokféle szobakerékpár kapható, hátfájósoknak még háttámlás is.
3
A taposógép egy fitnesz eszköz, ami a lépcsőzést imitálja, azaz leginkább a comb és a fenék izmait dolgoztatja meg. Mint a lépcsők mászása közben, a pulzus a taposógépes edzésen is megnövekszik, az izmok keményen dolgoznak, így a zsírégetés feltételei adottak lesznek.
4
Az elliptikus tréner vagy cross trainer fitnesz eszköz a sétát és a futást imitálja, viszont a talp végig a gépen van, így nincs ütődés az izületeken, ezáltal csökkentve a sérülés kockázatát. Az elliptikus mozgás pontos másolata a futó mozgásnak.
5
A kondigépek az izmok erősítésére, az izomtömeg növelésére szolgálnak. Az ellenállást csigás szerkezetre kapcsolt súlyok, gumiszalagok, rugalmas csövek adják. Vannak egy-egy izomcsoportot edző fitneszgépek, de multifunkciós kondigépek is.
6
A húzódzkodó-tolódzkodó állványt a felsőtest izmainak erősítésére szolgál. Húzódzkodással a bicepszet és a hátizmokat, tolódzkodással a tricepszet és a mellizmokat, lábemeléssel pedig a hasizmokat tudod kiválóan edzeni.
7
A fekvenyomó pad elsősorban a mellizom gyakorlatok végzéséhez szükséges. Ezenkívül használható az ülő vagy fekvő helyzetben végzett gyakorlatokhoz. Vannak olyan fekvenyomó padok, melyeket kiegészítettek lábizmokat erősítő karokkal is.
8
A Bowflex egy otthoni fitnesz gép márka, Amerikában és a világon több millióan használják sikerrel testük minden izmának fejlesztéséhez. A csigás kondigépekkel ellentétben a Bowflex gépekben rugalmas rudakra kell csatolni a fogókat, így a gyakorlatok váltása villámgyorsan történik.
9
Az Endless Pool, azaz Végtelen Medence biztosítja a hagyományos medencék minden előnyét - a saját otthonodban. Nincs utazás, nincs zsúfoltság, nincs klór. Csak egy saját precíziós medence, ahol egy teljes mértékben állítható szerkezet mozgatja a vizet, hogy szembe tudj úszni benne.
10
A Gyrotonic Expansion System segítségével egyidejűleg történik az izmok nyújtása, az izmok erősítése és az ízületek mobilizálása. Ötféle Gyrotonic fitnesz gép van, mindegyik hatékony az egészség megőrzésére érdekében. A módszer neve Gyrokinesis, a kifejlesztője Juliu Horvath.
11
A ROM egy drága fitneszgép, ha a pénzt nézzük, de nagyon olcsó, ha neked az idő számít. Ugyanis a ROM csak napi 4 perc edzést kér tőled. Ezalatt a 4 perc alatt a ROM az izmaid 55%-át megdolgoztatja, átlagosan azok mozgástartományának 80%-ában. A ROM jelentése: Range of Motion, azaz mozgástartomány.
12
A Slender You fitnesz eszközök az első motorizált edzőgépeknek számítanak. 60 perc edzés alatt 6 különböző gépet kell használni, a cél alakformálás, az energia, mobilitás, rugalmasság, terhelhetőség növelése.
13
A futópad egy aerob fitnesz eszköz, amelyen futó vagy sétáló edzés gyakorolható. A futás sebességét a használója állítja be, menet közben is tudja módosítani. A drágább, nagy teljesítményű változatok motorosak, az egyszerűbb, könnyebb és olcsóbb változatok mechanikusan mozognak.
14
A Leg Magic fitnesz eszköz kiválóan edzi a comb belső izmait, a comközelítőket, a láb izmait, a fenék izmait és a has izmait. A Leg Magic fitneszgép használata nagyon egyszerű, a formás fenék és formás lábak hamar elérhetőek.
15
Az Ab King Pro fitnesz eszközt a hasizmok kényelmes edzésére fejlesztették ki. Otthoni edzés végezhető vele, hiszen a szerkezet könnyű, összecsukható és kis helyigényű. Az alátámasztott gerinc védi a csigolyákat, a 200 fokos mozgásszög megedzi a felső, középső és alsó hasizmokat.
16
Az Air Walker vagy Levegőjáró egy összecsukható fitneszgép, amiben lépkedve kiválóan erősíthetőek a láb, a fenék és a csípő izmai. A lépések hossza a gyakorló hajlékonyságától függ, a gép szinte hangtalanul működik, a biztonságos gyakorlást az AirWalker karjai biztosítják.
17
A gravitációs állvány egy egyszerű fitnesz eszköz, melybe becsatolod magad, majd hátradőlsz, s fejjel lefelé fordulsz. Akárcsak a fejenállás közben, a gravitációs nyomás megfordul az ízületeiden, s ez az inverzós terápia lényege. A gerinc bántalmaira a legtöbb embernél hatékony megoldás a függeszkedő állvány használata.
A LEGJOBB OTTHONI edzés a TELJES TEST EDZÉSE!

OTTHONI EDZÉSTERVEK kezdőknek és haladóknak egy profi kézikönyvben CSAK 100Ft/db!
Olvasd el az egyszerű, következetes és rendszeres testmozgás titkát!