Mellizom edzése, mellizom gyakorlatok, mellizom edzéstervek

A nagy mellizmok az erős felsőtest alapjai, nemcsak szépek, hanem a szép testtartást is fokozzák. Ezenkívül a mellkas izmainak megfelelő erőnlétét is biztosítják a mellizom gyakorlatok.
mellizom, mellizom gyakorlatok, mellizom edzésterv, mellizom edzés, mellizom edzése

Mennyit végezz egy gyakorlatból?

Általában normál, azaz 5-ös sorozatban gyakorolj: ez 12+10+10+10+8=50 ismétlést jelent, időtartama 5 perc.

Csökkentett, azaz 3-as sorozatban gyakorolj, ha nincs elég időd vagy nincs elég lelkesedésed edzeni: ez 12+10+8=30 ismétlést jelent, időtartama 3 perc.

A dupla ismétlés pedig azt jelenti, hogy egyes gyakorlatokból kétszer több ismétlést csinálj, azaz pl. 24+20+20+20+16=100. Az ilyen gyakorlatokat D betűvel jelöltem.


További alapvető információk az Izomcsoportok edzése oldalon:

  • Az izomfejlesztés 7 alapszabálya
  • Az izomcsoportok fejlesztésének ajánlott sorrendje
  • Mennyi időt ajánlott pihenni?
  • A helyes légzéstechnika
  • Az általam ajánlott időbeosztás egy ismétlésen belül
  • A gyakorlatokat végezd 3-as vagy 5-ös szériákban
  • Melyek a testépítés szintjei?
  • Testépítés edzéstervek


És még a Testépítés izomfejlesztés oldal is fontos:

  • Mi is az izom?
  • Miért takarékos az izomrendszerünk?
  • Mikor kezdenek nőni az izmok?
  • Miért fontos az izmok edzése?
  • Melyek az izomfejlesztés előnyei?
  • Mi az izomláz?
  • Kerüld el a sérüléseket - eddz fokozatosan!
  • A testépítés kellékei
  • A testépítés 7 alapszabálya
  • A testépítés szakszavai
  • Az izmok pihentetésének két típusa


Itt pedig találsz három kondi edzéstervet attól függően, hány napod van hetente elmenni edzeni a konditerembe:

Heti 2 napos kondi edzésterv

Heti 3 napos kondi edzésterv

Heti 4 napos kondi edzésterv




Mellizom edzése gyakorlatok
1 - Fekvenyomás súlyzórúddal padon Mellizom edzése gyakorlatok Mellizom edzése gyakorlatok
2 - Fekvenyomás súlyzórúddal döntött padon Mellizom edzése gyakorlatok Mellizom edzése gyakorlatok
3 - Fekvenyomás kézisúlyzókkal padon (O) Mellizom edzése gyakorlatok Mellizom edzése gyakorlatok
4 - Fekvenyomás kézisúlyzókkal ferde padon Mellizom edzése gyakorlatok Mellizom edzése gyakorlatok
5 - Tárogatás padon (O) Mellizom edzése gyakorlatok Mellizom edzése gyakorlatok
6 - Tárogatás mellgépen Mellizom edzése gyakorlatok Mellizom edzése gyakorlatok
7 - Összehúzás csigán Mellizom edzése gyakorlatok Mellizom edzése gyakorlatok
8 - Fekvőtámasz könyök-szélességben (O) Mellizom edzése gyakorlatok Mellizom edzése gyakorlatok
9 - Előrenyomás mellgépen Mellizom edzése gyakorlatok Mellizom edzése gyakorlatok

Aloldalak Aloldalak