EDZÉS, EDZÉSTERV, MINDENKINEK!

Edzéstervezés Célcsoport Szerint

Melyik célcsoportba tartozol? Kik a hasonlóan motivált sporttársak? Kezdő vagy haladó edzés terv? Nőknek vagy férfiaknak szánt edzéstervet akarsz követni? Terhesség alatt és után milyen gyakorlatokat végezz? Edzés az egész családnak, gyerekeknek, időseknek?
célcsoport, sporttárs, kezdő edzésterv, haladó edzésterv, edzésterv nőknek, edzésterv férfiaknak, terhesség alatt, terhesség után, gyakorlatok, edzés az egész családnak, gyerekeknek, időseknek
AZ ALOLDALAK TARTALMÁBÓL:
1
Aktívabban akarsz élni, ezért kezdőknek való edzéstervet keresel? Milyen egészség és fitnesz alaptudás szükséges neked? Milyen gyakorlatokat végezz az egyenletes és biztonságos fejlődés érdekében? Mi az edzéscélod, s azt milyen edzésterv segítségével tudod a legkönnyebben elérni?
2
Edzéstervezés és edzésterv nőknek
A hölgyek edzéscéljai leginkább a kritikus területekre fókuszálnak: formás fenék, csinos lábak, karcsú derék, lapos has. Hogyan érhetők el ezek gyorsan, könnyen és tartósan? Melyek a legjobb női edzéstervek?
3
Edzéstervezés és edzésterv férfiaknak
A férfiak fő edzéscélja az izmok növelése és formálása: széles váll, vastag kar, nagy bicepsz, nagy tricepsz, kockás has, izmos láb. Milyen kondi gyakorlatokat végezz, hogy gyorsan és tartósan elérd a céodat? Melyek a legjobb férfi edzéstervek?
4
Edzéstervezés és edzésterv terhesség után
Felszedtél pár kilót a terhesség alatt? Szeretnéd visszanyerni a régi formádat, szeretnél újra csinos és vonzó lenni? Milyen edzést végezz a terhesség után? Hogyan legyél elég erős fizikailag és szellemileg a gyereknevelés első szakaszában?
5
Edzéstervezés és edzésterv gyerekeknek
Az egészséges gyermekkor a sikeres felnőtté válás titka. Hogyan szerettesd meg a gyerekekkel a mozgást? Hogyan építsd be a gyermek életébe az egészséges életmódot? Melyek a legjobb egyensúly gyakorlatok, ritmus gyakorlatok, hajlékonyság gyakorlatok, izomfejlesztés gyakorlatok?
6
Edzéstervezés és edzésterv időseknek
Az idő múlásával nem kötelező legyengülni. Tanuld meg, hogyan maradj fiatal kívül és belül egyaránt! Milyen gyakorlatokat végezz, melyek a legjobb edzéstervek időseknek? Hogyan legyél fitt és erős 60 felett, 70 felett is?
7
Edzéstervezés és edzésterv sérülés után
Bokaficam, térdfájás, szalagszakadás, egyéb sportsérülés után vagy? Milyen edzéstervek segítik a gyorsabb felépülésedet? Hogyan erősítsd meg az adott testrészedet, hogy legközelebb ne sérülj le?
8
Haladó edzéstervek
Feltételezem, hogy alapos egészség és fitnesz tudásod van. Biztos, hogy mindent tudsz, vagy vannak bennek kérdések és kétségek? Hogyan tudod továbbfejleszteni magad, melyik haladó edzésterv szolgálja ki a legjobban a céljaidat?
9
Edzés az egész családnak
Idilli kép, ha egy család együtt sportol. Az egészséges és fitt példát mutató szülők kiváló kapcsolatban vannak a gyermekeikkel. Mit és hogyan sportoljatok közösen, hogy a család minden tagja élvezze, fejlődjön és ne unatkozzon?
10
Edzés sportolóknak
Aktív sportoló vagy, és szeretnéd kiegészíteni az edzésedet új gyakorlatokkal? Jobb eredményeket akarsz elérni, de tudod, hogy ahhoz más irányban is fejlődnöd kell? Íme hogyan kombináld az aktív és a passzív edzéseket.
11
Edzőpartner, edzőtárs
Hogyan találj edzőpartnert, edzőtársat a városodban? Szeretnél megismerkedni olyan emberekkel, akik szintén szeretnek edzeni, hobbijuk a testmozgás és a sportolás? Eddzetek együtt, spotoljatok együtt, szervezzetek közös szabadidős programokat!
A LEGJOBB OTTHONI edzés a TELJES TEST EDZÉSE!

OTTHONI EDZÉSTERVEK kezdőknek és haladóknak egy profi kézikönyvben CSAK 100Ft/db!
Olvasd el az egyszerű, következetes és rendszeres testmozgás titkát!