EDZÉS, EDZÉSTERV, MINDENKINEK!

Zsírégetés lényege, elmélete

Melyek a zsírégetés és fogyás alapszabályai? Hogyan tudsz megszabadulni a felesleges zsírtól? Hogyan működik a zsírégető edzés, hogyan tüntesd el a zsírpárnákat? Mi a legjobb zsírégető edzésterv nőknek?
zsírégetés, fogyás, felesleges zsír, zsírégető edzés, zsírpárnák, zsírégető edzésterv, nőknek
A zsírégetés két szabálya FitFive Egészség és Fitnesz Rendszer Online Kézikönyv
A zsírégetés két alapfeltétele, hogy kevesebb kalóriát fogyassz, mint az alap kalóriaigényed, illetve naponta 20-40 perc intenzív aerob edzéssel még 300-500 kcal energiát használj el.
Minél több izom minél intenzívebben dolgozik, annál több energiára van szüksége a szervezetednek.

Hogyan tudsz lefogyni 1 kg zsírt? FitFive Egészség és Fitnesz Rendszer Online Kézikönyv

A testedben elraktározott 1 kg zsír leadásához annyi mozgást kell végezned, ami 9000 kalóriát éget el. Ha naponta 500 kalóriával kevesebbet eszel és 500 kalóriát égető mozgást végzel, akkor 9 nap alatt tudsz eltüntetni 1 kg zsírt.


(500 kalória étel + 500 kalória mozgás) X 9 nap = 9000 elégetett kalória = - 1 kg zsír

-5 kg zsír = 45 nap

-10 kg zsír = 90 nap


Hogyan lehet zsírt leadni? FitFive Egészség és Fitnesz Rendszer Online Kézikönyv
A zsírtartalékok leadásához a zsírt energiaforrásként kell felhasználnod. Ezt úgy érheted el, hogy a táplálékod kalóriaszáma kevesebb legyen, mint az energianyerés céljából elégetett kalóriáké. A fellépő többlet energia-szükségletet a zsírtartalékból fogja fedezni a szervezeted, ha zsírégető mozgást végzel. De ha nem mozogsz, csak kevesebbet eszel, akkor az izmaid fognak apadni, elsatnyulni, majd eltűnni.

Mennyi zsírt tud elraktározni a tested? FitFive Egészség és Fitnesz Rendszer Online Kézikönyv
A test zsírtároló képessége korlátlan. A szükségesnél több táplálék a lassú anyagcsere miatt zsírként fog elraktározódni. Tehát a hízás oka az, hogy több tápanyag, azaz több kalória kerül be a testbe, mint amennyit képes elégetni. átlagban egy év alatt akár 5 kilogramm zsírt is elraktározhat a szervezet, de sok esetben ehhez néhány hónap is elég.

Miért kell enned ahhoz, hogy fogyni tudj? FitFive Egészség és Fitnesz Rendszer Online Kézikönyv

A sportolást, a rendszeres testedzést sokan kövérségük miatt kezdik el. Sok ember megpróbál a lehető legkevesebbet enni (vagy semmit sem) a rendszeres testmozgás mellett, mondván, hogy először a felesleges zsírt akarja elégetni. Rövid idő alatt rájönnek, hogy a hatás épp az ellenkezője lesz: a drasztikus ételmegvonás után a mérleg többet fog mutatni. Ez nagyon kiábrándító!


Ennek magyarázata szervezetünk túlélési mechanizmusa. Ha csökken a táplálékbevitel, akkor a szervezet átáll energiatakarékos üzemmódba. A jelekből arra következtet, hogy a jövőben kevesebb tápanyagot fog kapni. Ezért csökkenteni fogja a zsírégetést, hogy megőrizze a zsírban elraktározott energiát. Az anyagcsere lassabb lesz. A szervezet az izmok fehérjéit fogja energiaforrásként felhasználni. Mindeközben folyamatosan üzenni fog az agynak: "Enni kell, mert veszély van! Enni kell, minél nagyobb kalóriatartalmú ételeket! Enni kell!" Az agy győzni fog a test felett, a végeredmény az evés lesz. S mivel az izmok tömege csökkent, ezért a szervezet nem tudja a korábbi hatásfokkal elégetni a tápanyagokat, tehát a felesleges zsírt elraktározza. A végeredmény akár plusz 5 kilogramm zsír is lehet.


Úgy kell fogyni, azaz úgy kell zsírt leadni, hogy közben megtartod a tiszta testtömeget és az izmot.



Zsírégető Torna Edzésterv (20 perc)

Zsírégetés érdekesen és hatásosan!
A FIT5 Zsírégető Torna hatékony és izgalmas fogyasztó edzést biztosít neked. A fogyás és a zsírégetés akkor hatásos, ha minél több izomcsoportod dolgozik a zsírégető pulzusszámon. Ez a speciális aerobik jellegű torna változatos és érdekes gyakorlatokat tartalmaz, melyek egy komplett edzést alkotnak az egész tested számára.

Zsírégető Kombinált Torna Edzésterv (20 perc)

Zsírégetés izomerősítéssel fűszerezve!
A FIT5 Zsírégető Kombinált Torna Edzésterv zsírégető és izomerősítő gyakorlatokat kombinál, hogy egyszerre add le a felesleges súlytöbbletet és formáld az elsatnyult izmokat. A különböző típusú gyakorlatok intenzíven váltják egymást, garantált, hogy kellemesen el fogsz fáradni mindig, amikor végig csinálnod ezt az edzést.

Zsírégető Sportok Edzésterv (60 perc)

Égesd a zsírt szórakozva!
A FIT5 Zsírégető Sportok Edzésterv segít Neked, hogy megismerj minden olyan sportolási tevékenységet, amelyek a fogyás és a testsúlycsökkentés szórakoztató módszerei. Szórakozás közben automatikusan fogod edzeni az izmaidat, felgyorsítani az anyagcserédet és leadni a felesleges kilókat, amelyek eddig lelassítottak.




AZ ALOLDALAK TARTALMÁBÓL:
1
Melyek a leggyorsabb és legalaposabb bemelegítő edzés lépései? Hogyan végezz el egy szép, dinamikus és gyors bemelegítést? Miért nagyon fontos a bemelegítés és a levezetés bármilyen edzésprogramról legyen szó?
2
Miért van szükséged a helyes testtartásra? Melyek a helyes testtartás alapszabályai? Melyek a hanyag testtartás következményei? Hogyan alakítsd ki a szép, kihúzott testtartást egyszerűen és tartósan?
3
A rendszeres testedzés legkönnyebb és legegyszerűbb formája a napi torna. A cél, hogy minden nap átmozgasd az összes izmodat, ízületedet, testrészedet. Nagyon hatékony edzést adnak a reggeli torna gyakorlatok és az esti torna gyakorlatok.
4
Miért fontos az izmok edzése? Mikor és mitől kezdenek el nőni az izmok? Mi az izomnövekedés alapja? Melyek az izomfejlesztés, testépítés előnyei és alapszabályai? Mi az izomláz, hogyan kerüld el és hogyan kezeld?
5
Szálkásítás lényege, elmélete
A szálkásítás célja az izmok tonizálása, az izmok formálása. A szálkásító gyakorlatok végzésén kívül azonban fontos, hogy a testzsírszázalék csökkentése is szerepeljen a szálkásító edzésprogramodban. Ugyanis a szálkás izomzat egyik fő kritériuma a megfelelő izomtömeg-zsírtömeg arány.
6
Tömegnövelés lényege, elmélete
A tömegnövelő edzés mindenkinek fontos, aki testépítéssel foglalkozik vagy konditermbe jár. Az izmotömeg növelése egyszerű, ha tisztában vagy az izmok működésével, megfelelő tápanyagokat eszel, és a tömegnövelő gyakorlatokat jól kombinálod.
7
Melyek a zsírégetés és fogyás alapszabályai? Hogyan tudsz megszabadulni a felesleges zsírtól? Hogyan működik a zsírégető edzés, hogyan tüntesd el a zsírpárnákat? Mi a legjobb zsírégető edzésterv nőknek?
8
Aerob edzés, kardio edzés, step edzés lényege, elmélete
Mi az aerobik edzés, honnan ered, kik a legnevesebb prezenterek? Melyek a legújabb, legpörgősebb aerobik zenék? Miben más a step edzés, vajon jobb zsírégető? Milyen egyéb kardió edzések vannak, melyik éget a legtöbb kalóriát?
9
Milyen most az állóképességed? Hogyan növeld biztonságosan és tartósan az állóképességedet? Mekkora intenzitás és pulzusszám szükséges a szív- és érrendszered erősítéséhez? Mennyit és hogyan fuss? Miért fontos a gyaloglás? Hogyan lélegezz futás közben?
10
Milyen különböző gyaloglás edzéstervek vannak? Mi a dinamikus gyaloglás? Mi a légzőgyaloglás? Mi a nordic walking? Mekkora távot és milyen sebességgel gyalogolj? Miért is a gyalogló edzésprogramok az edzéstervezés egyik legfontosabb elemei?
11
Mi a jóga, melyek a legjobb jógagyakorlatok? Honnan ered a jóga és milyen változatok, stílusok vannak napjainkban? Hogyan érhető el az egészség és az egyensúly a jóga gyakorlása által? Hogyan válassz jógatanfolyamot?
12
Relaxáció lényege, elmélete
Melyek a legjobb relaxáló gyakorlatok stressz ellen, depresszió ellen? Milyen mozdulatok töltenek fel energiával, nyugtatják meg a lelkedet és a testedet? Hogyan érhető el a test teljes és aktív pihentetése?
13
Stretching lényege, elmélete
Miért fontos az izmok nyújtása? Honnan ered a stretching? Hogyan kell végezni helyesen és biztonságosan a stretching gyakorlatokat, azaz a nyújtó gyakorlatokat? Hogyan lehetsz hajlékonyabb, rugalmasabb?
14
Rekreáció lényege, elmélete
Te hogyan töltöd a szabadidődet? A rekreáció a munkában, tanulásban kimerült ember pihenését, kikapcsolódást, energiával való feltöltését szolgálja. A rekreáció segíti a megfáradt embert a fizikai és szellemi munkavégző képességének újratermelésében.
15
Terápiás edzés lényege, elmélete
Baleseted, sérülésed, műtéted volt? Beteg voltál hosszabb ideig, az izmaid elsorvadtak, legyengültél? Szeretnél újra erős és egészséges lenni? Kezdj el egy terápiás edzéstervet, használj terápiás fitnesz eszközöket, s újra a régi leszel!
16
Köredzés, circuit training lényege, elmélete
A köredzés vagy circuit training egy intervallum edzés, amely kombinálja az izomerősítő kondi gyakorlatokat és az állóképességet fejlesztő aerob gyakorlatokat. Az izmok és a szív- és érrendszer együtt dolgozik. A köredzés kifejezés azt jelenti, hogy az edzés különböző állomásokon történik: kondigép, súlyzók, fekvőtámasz, felülés, aerobik.
17
Ahány sportág, annyi féle edzésterv! A sportspecifikus edzés lényeg, hogy az adott sportnak megfelelő izmokat edzd, speciális készségeket fejlessz. Listánkon 28 kategóriában 150 sportág szerepel, ABC sorrendben.
A LEGJOBB OTTHONI edzés a TELJES TEST EDZÉSE!

OTTHONI EDZÉSTERVEK kezdőknek és haladóknak egy profi kézikönyvben CSAK 100Ft/db!
Olvasd el az egyszerű, következetes és rendszeres testmozgás titkát!